Planningbeheer in zorgcentra: vereenvoudig uw leven!

Centre de soin - Shyfter.be

Beheert u het personeel van een zorgcentrum, inclusief de planning? Met de Shyfter software voor planning in de gezondheidszorg heeft u controle over de werktijden, afwezigheden en verzoeken van uw medewerkers. Kies voor een geoptimaliseerde organisatie die de productiviteit van uw zorgcentrum verbetert en daarmee de kwaliteit van de dienstverlening!

Tijdregistratie

Registratie, zowel ‘s ochtends als ‘s avonds en zelfs tijdens pauzes, verloopt intuïtief! Met hun persoonlijke pincode en de Shyfter Staff mobiele app of de tablet uitgerust met Shyfter POS, kunnen medewerkers snel in- en uitklokken!

Werktijden

Maak in een handomdraai uw zorgcentrumplanning! Maak eenvoudig roosters, ongeacht de werktijden van uw medewerkers.

Verlof

Willen uw medewerkers verlof opnemen? Met de Shyfter Staff mobiele app, beschikbaar 24/7, is dat een fluitje van een cent. U hoeft alleen maar op goedkeuren of afwijzen te klikken.

Afwezigheid

Met de Shyfter mobiele app worden verlofaanvragen rechtstreeks ingediend door het zorg- en administratief personeel. Ze kunnen zelfs medische certificaten rechtstreeks via de mobiele interface indienen.

Overuren

Met Shyfter wordt geen enkel uur over het hoofd gezien. Onze software houdt rekening met elk gewerkt uur op basis van de geplande of daadwerkelijk gewerkte uren van uw zorgcentrumpersoneel.

Productiviteit

De productiviteit van uw zorgcentrum zorgt voor betere diensten. Met onze productiviteitstool kunt u het juiste aantal middelen bepalen om uw planning aan te vullen.

Onze prikklok, u kunt niet meer zonder.

Onze digitale klok, een revolutie in uw zorgcentrum.

  • Installatie in maximaal 5 minuten
  • Gebruik afgestemd op een zorgcentrum
  • Intuïtief klokken via smartphone of tablet
  • Een pincode zodat elk lid van het zorgcentrum zich kan identificeren
  • Een foto bij elke stempel
  • Gebruik mogelijk zonder internetverbinding
  • Inzetbaar voor zowel lokale als mobiele medewerkers

Ik wil er meer over weten!

Het beheer van zorgpersoneel is nog nooit zo eenvoudig geweest.

  • Uw documenten en contracten worden opgeslagen in een beveiligde ruimte die is toegewijd aan uw zorgcentrum
  • U heeft te allen tijde toegang tot elk document van het personeel
  • Het opstellen van arbeidsovereenkomsten wordt vergemakkelijkt door de Shyfter Staff tool
  • Contracten worden elektronisch ondertekend
  • Verlofdagen van elk teamlid kunnen in realtime worden gevolgd, 24/7
  • Het loonproces wordt gestroomlijnd om administratief beheer te vergemakkelijken

Creëer een gratis account

De productiviteit van uw zorgcentrum binnen handbereik.​

Zelfs in een zorgcentrum heeft productiviteit zijn plaats. Het verbeteren ervan zorgt voor betere diensten voor patiënten. Shyfter helpt u de winstgevendheid van uw centrum te beheren door het aanpassen van het personeel dat elke dag aanwezig is aan uw behoeften en doelstellingen.

  • U heeft een overzicht van de toekomstige inkomsten
  • U kunt de evolutie van het aantal uitgevoerde consultaties analyseren
  • U beheerst de personeelskosten die u maakt
  • U optimaliseert de productiviteit van elk teamlid
  • U beheert uw productiviteit wekelijks
  • U wordt ondersteund bij het aanpassen van uw planning aan uw gezondheidspersoneelsbehoeften

Mijn productiviteit optimaliseren

Geef uw teams keuzemogelijkheden.​

Dankzij Shyfter krijgen uw teams autonomie en bespaart u tijd! Met de Shyft Market-tool kunt u beschikbare werksessies ter beschikking stellen van gekozen werknemers. Teamleden selecteren de shifts die ze interessant vinden, en u hoeft alleen maar de meest geschikte professional uit de verschillende kandidaten te kiezen voor de behoeften van dat moment.

Personeelsleden kunnen ook zelf hun uitwisselingen beheren in geval van onmogelijkheid om te werken. Shift Swap, beschikbaar in de mobiele app, biedt alle medewerkers de mogelijkheid om last-minute uitwisselingen te doen, maar u behoudt de controle en kunt de uitwisselingen goed- of afkeuren.

Het is tijd om over te stappen.

Wil je overstappen naar Shyfter? Het is makkelijk!

Ofwel kiest u voor een gratis maar beperkt account. Hiermee ontdekt u snel alle functies van Shyfter!

Anders kunt u ons vragen om een gepersonaliseerde demo. In slechts 20 minuten evalueren we uw behoeften en bekijken we of Shyfter de juiste oplossing is voor uw zorgcentrum!

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningbeheer in de gezondheidssector

Hoe kan een planningssysteem worden opgezet voor een zorgcentrum?

Wilt u de Shyfter-software integreren voor het beheer van personeel in een zorgcentrum? De installatie van de software zelf is snel en gemakkelijk, maar er zijn wel een paar voorzorgsmaatregelen nodig. Het personeel van een gezondheidscentrum is vaak talrijk, dus het is belangrijk dat iedereen op de hoogte is van de nieuwe manier van plannen. Het uitleggen van de voordelen van een geautomatiseerd systeem aan alle teams is essentieel om de acceptatie van de tools te vergemakkelijken en de betrokkenheid van de medewerkers te vergroten. Een training voor elk personeelslid in de functies die hij zal gebruiken is natuurlijk ook noodzakelijk.

Hoe maak je een rooster voor het personeel van een zorgcentrum?

Om ervoor te zorgen dat uw gezondheidscentrum zijn zorgaanbod ook buiten de gebruikelijke openingstijden kan handhaven, moet u een rooster maken. Hiervoor moet u eerst uw behoeften vaststellen (welk type professional moet op welk moment aanwezig zijn?). Het instellen van een rotatie van het personeel, om vermoeidheid en overbelasting te voorkomen, is essentieel. De Shyfter planningssoftware helpt u enorm om rekening te houden met deze parameters voor een rooster dat perfect is afgestemd op uw behoeften. Vergeet niet om een marge te houden qua beschikbaar personeel om te kunnen omgaan met onvoorziene omstandigheden, die vaak grote problemen veroorzaken bij nacht- of weekenddiensten voor zorgcentra!