Personeelsbeheer voor hotel professionals

secteur hôtellerie - shyfter

Beheert u een hotel en wilt u de planning van de werkuren van uw medewerkers verbeteren? Behoud de controle over uw hotelstructuur met de planningssoftware voor de Horeca.

Prikklok

Het maken van een hoteldienstregeling met de Shyfter-app stelt al uw hotelpersoneel in staat om te klokken vanaf een tablet of smartphone. Dankzij de Shyfter Staff en Shyfter POS apps met hun persoonlijke pincode heeft iedereen de controle over zijn tijd. Bewaak echter nog steeds de dagelijkse klokregistraties en controleer de aanwezigheidstijden met slechts één klik.

Werkroosters

Stel dag- en nachtdiensten in met slechts twee klikken. Beheer de roosters en stel werktijden en eventuele dienstwijzigingen in vanuit de intuïtieve interface van Shyfter.

Vakanties

Geef elke medewerker van uw hotel de mogelijkheid om 24/7 online vakanties aan te vragen op zijn smartphone of tablet. U hoeft ze alleen nog maar goed te keuren of af te wijzen. Deze gegevens worden vervolgens eenvoudig doorgestuurd naar de salarisadministratie.

Afwezigheden

Uitzonderlijke afwezigheden van elke medewerker van uw hotel kunnen worden ingediend in de Shyfter-software. De app maakt het indienen van medische certificaten of andere documenten voor de administratieve vereenvoudiging van afwezigheden mogelijk.

Overuren

Veilige integratie van werktijden in Shyfter zorgt voor een geoptimaliseerd beheer van overuren van uw hotelpersoneel volgens de geplande of gewerkte uren.

Productiviteit

Als een echte tool voor het verbeteren van de productiviteit van uw hotelpersoneel en managers, ondersteunt Shyfter u 24/7. Van roosterbeheer tot personeelsadministratie, alles is ontworpen om het beheer van uw hotelpersoneel te vergemakkelijken.

Kies een app voor het beheer van uw hotelpersoneel.

Of het nu gaat om een zakenhotel, een residentieel hotel, een luxe hotel of een toeristisch hotel, het is tijd om beter georganiseerd te worden door te kiezen voor Shyfter, de app die speciaal is ontwikkeld voor hoteliers.

  • Vereenvoudig de intuïtieve bediening van de app
  • App speciaal ontwikkeld voor horecaprofessionals
  • Registratie in een oogwenk vanaf een smartphone of tablet
  • Veilige toegang met een persoonlijke pincode
  • Foto’s bij het in- en uitklokken van elke medewerker
  • Geen internetverbinding vereist bij het klokken
  • Shyfter is beschikbaar in het hotel en onderweg

Ik wil er meer over weten!

Een Shyfter klok speciaal voor uw hotel.

  • Arbeidsovereenkomsten, bijlagen en administratieve documenten geïntegreerd in een cloud die is toegewijd aan uw hotel
  • 24/7 toegang tot alle documenten in Shyfter Shyfter Staff vergemakkelijkt het opstellen en maken van arbeidsovereenkomsten, ook voor uitzendkrachten en seizoenswerkers
  • Veilige elektronische handtekening voor op afstand
  • 24/7 opvolging van afwezigheden en vakantiedagen
  • Verbetering van de administratieve verwerking van de salarisadministratie

Gratis account aanmaken

Volg de aanwezigheidstijden van uw medewerkers in het hotel.

  • Optionele internetverbinding bij het klokken
  • In- en uitklokken van aankomst, pauzes en vertrek vanuit het hotel vanaf een tablet of smartphone
  • Foto’s van medewerkers bij het badgen
  • Shyfter is beschikbaar voor personeel onderweg
  • Veilige toegang tot Shyfter via een persoonlijke pincode
  • Geschikt voor toeristische hotels, luxe hotels en paleizen, hotelketens en motels

Gratis account aanmaken

Vergemakkelijk het beheer van uw hotelpersoneel.

  • Cloud gewijd aan de opslag van arbeidsovereenkomsten en administratieve documenten van het hotel
  • Details van de contracten en documenten altijd beschikbaar
  • Opstellen van contracten via Shyfter Staff
  • Elektronische ondertekening van contracten
  • Planning en opvolging van vakantiedagen en afwezigheden 24/7 beschikbaar
  • Eenvoudige overdracht van verzamelde gegevens naar de salarisadministratie

Gratis account aanmaken

Geef uw medewerkers meer autonomie bij het beheren van hun werktijd.

Goedkeuren of weigeren van vakantie- en afwezigheidsaanvragen van uw medewerkers gaat gemakkelijk. Geef hen meer autonomie in het beheren van hun vakanties met de Shyfter-app die op hun mobiele telefoon of tablet is geïnstalleerd.

De Shyft Market-functie, toegankelijk voor elke verdiepingsmanager, gouvernante of intendant, maakt het mogelijk om een vrije dienst toe te wijzen aan de gewenste medewerker. Vereenvoudig het maken van uw roosters en planningen en beheer vervangingen met één klik met Shyfter.

Shyfter geeft iedereen de mogelijkheid om te solliciteren naar een vrije dienst, maar ook om diensten te ruilen met een collega via de Shift Swap-app in geval van onbeschikbaarheid of onverwachte uitval. Het is vervolgens aan de manager om de verzoek tot dienstruil goed te keuren of af te wijzen. Voorkom zo de kans op desorganisatie binnen uw hotelpersoneel.

Sluit u aan bij Shyfter en ontdek de app.

Of u nu een hotelketen, een toeristisch hotel, een luxe hotel of een paleis bent, sluit u aan bij Shyfter en profiteer van een gecentraliseerd beheer van al uw personeel. Kies voor een persoonlijke kennismaking en maak een gratis account aan op de Shyfter-website en verken een beperkte versie van de verschillende aangeboden opties.

Evalueer de mogelijkheden van Shyfter om u dagelijks te ondersteunen bij het beheer van uw hotelpersoneel met een persoonlijke demonstratie van maximaal 20 minuten.

Laten we praten over uw behoeften en verwachtingen en beoordelen samen of Shyfter de juiste app voor u is.

Persoonlijke demo aanvragen

Gratis account aanmaken

FAQ: Planningsbeheer in de hotelsector

Hoe kan een planningsbeheersysteem worden opgezet voor een hotel?

Een app zoals Shyfter maakt het mogelijk om al uw roosters op één plek te centraliseren. Vereenvoudig het beheer van uw hotelpersoneel door hen de Shyfter-app op hun smartphone of tablet te laten installeren. Neem vervolgens de leiding en beheer eenvoudig de aanwezigheidstijden van uw medewerkers, uitzendkrachten, tijdelijke krachten en seizoenswerkers.

Hoe maak je een hotelplanning?

De planning van een hotel is van toepassing op al het personeel en management. Het definieert de aanwezigheidstijden van de schoonmaakploegen, het ontvangstteam voor dag- en nachtdiensten en de vervangingen bij afwezigheid. Het beheert ook vakanties en maakt het mogelijk om de aanvragen van elk personeelslid goed te keuren of af te wijzen met een simpele klik.