Personeelsbeheer voor professionals in de ontvangststructuren

secteur hébergement - Shyfter

Uw ontvangststructuren hebben een perfecte planning nodig voor de aanwezigheidsuren van uw werknemers. Wees perfect georganiseerd, vooral tijdens de piekuren van uw toeristische activiteiten, en behoud de controle over uw structuur door een planningssoftware te kiezen voor de horeca.

Registratie

Niets is belangrijker dan een efficiënte registratie van uw werknemers in vaste dienst, tijdelijke dienst, extra’s of seizoensmedewerkers. De Shyfter mobiele app stelt hen in staat om met één klik te registreren vanaf hun tablet of smartphone. Beveiligd met een persoonlijke pincode, zijn de Shyfter Staff- en Shyfter POS-apps intuïtief en maken ze het heel gemakkelijk om de aanwezigheidstijd binnen uw ontvangststructuren vast te leggen.

Uren

Stel eenvoudig uw schema’s in tussen dag- of nachtontvangst, schoonmaak van accommodaties, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en buitenruimtes, avonden en diverse activiteiten. Kies voor een vereenvoudigde interface, integreer uw schema’s en pauze- of vakantietijden door een intuïtieve interface te kiezen die is afgestemd op uw beroep.

Verlof

Omdat het beheer van verlofaanvragen voor personeel dat in een ontvangststructuur werkt, zoals campings, hotels en jeugdherbergen, vaak ingewikkeld is, stellen Shyfter en de Shyfter Staff-app iedereen in staat om verlof op te nemen. Alles blijft onder controle van de manager, die dan vrij is om ze te accepteren of te weigeren.

Afwezigheden

Het aanvragen van een verlofaanvraag voor persoonlijke problemen of ziekteverlof kan ook via de Shyfter-software. Het voordeel van het platform: de mogelijkheid om vanuit de mobiele app medische attesten of andere nuttige documenten bij te voegen.

Overuren

Overtijduren zijn vaak het lastige probleem van ontvangststructuren. Tussen die van de reguliere werknemers en die van extra’s en seizoensarbeiders, beheert de Shyfter-software en -mobiele app volgens de in het contract vastgestelde of gewerkte uren.

Productiviteit

Het beheer van het personeel van de ontvangststructuur is mogelijk afhankelijk van de bezette functie en de actuele behoeften. Hierdoor verbetert u de productiviteit van uw camping, hotel of jeugdherberg en kent u op elk moment het huidige personeelsbestand.

Verander de manier waarop u het personeel van uw ontvangststructuur aanstuurt.

Gemeentelijke camping of privécamping, jeugdherberg of hotel, het is tijd om de aansturing van uw teams die in ontvangststructuren werken, te veranderen.

  • Eenvoudige en snelle start en installatie binnen enkele minuten
  • Shyfter-app afgestemd op de behoeften van de ontvangstsector
  • Registratie vanaf een tablet of smartphone
  • Toegang tot de Shyfter-app beveiligd met een persoonlijke pincode
  • Fotograferen bij registratie om de fysieke aanwezigheid van elke werknemer te controleren
  • Werkt zelfs zonder internetverbinding
  • Shyfter kan worden gebruikt binnen uw ontvangststructuur, maar ook onderweg.

Ik wil er meer over weten!

De Shyfter-tikklok voor het personeel van ontvangststructuren.

  • Integratie en veilige opslag van documenten en arbeidsovereenkomsten van werknemers in vaste dienst, tijdelijke dienst, extra’s en seizoensmedewerkers in een cloud die is toegewijd aan uw ontvangststructuur
  • Onmiddellijke toegang tot elke arbeidsovereenkomst
  • Shyfter staff schrijft en creëert uw arbeidsovereenkomsten, inclusief die voor seizoensarbeiders
  • Beveiligd automatisch ondertekeningsbeheer
  • 24/7 opvolging van personeel met verlof, rust of ziekteverlof
  • Integratie van gegevens in de loonadministratiesoftware

Maak een gratis account aan

Volg in een oogwenk de aanwezigheidstijden van iedereen.

  • Mogelijkheid om te registreren zonder internetverbinding
  • Gebruik van een smartphone of tablet voor registratie
  • Fotograferen van binnenkomend, pauzerend of vertrekkend personeel voor de beveiliging van de toegang tot uw ontvangststructuur
  • Toegang tot de Shyfter-app voor personeel onderweg
  • Persoonlijke pincode voor veilig gebruik
  • Perfect voor hotels, vakantiehuizen en herbergen, B&B’s, campings en glampings, camperontvangstzones, jeugdherbergen

Maak een gratis account aan

Personeelsbeheer van ontvangst in één klik

  • Cloud beschikbaar voor veilige opslag van documenten en arbeidsovereenkomsten van personeel van ontvangststructuren
  • Permanente toegang tot arbeidsovereenkomsten en contractuele details voor al uw werknemers in vaste dienst, tijdelijke dienst, seizoensmedewerkers of extra’s
  • Shyfter Staff maakt uw arbeidsovereenkomsten aan
  • Beveiligde elektronische ondertekening van documenten
  • Vakantiedagen, rustdagen en ziekteverlof worden 24/7 in realtime opgevolgd
  • Verbetering van het loonadministratieproces door betrouwbare maandelijkse gegevensoverdracht

Ik maak een gratis account aan

Geef uw teams eindelijk meer autonomie.

Niets is beter dan uw teams een zekere mate van autonomie te geven. Controleer op afstand en keur verzoeken goed voor wijzigingen in de aankomst- of vertrektijden van uw personeel.

De Shyft Market-functionaliteit stelt elke afdelingsmanager in staat om vrije shifts toe te wijzen aan werknemers en de planningen tussen schoonmaakteams en ontvangstteams van dag en nacht sneller op te zetten. Shyft Market biedt u de mogelijkheid om noodvervangingen en ontvangstplanningen te beheren, wat erg handig is tijdens de drukke periodes van de schoolvakanties.

Het belangrijkste kenmerk van de Shyfter-app: iedereen de mogelijkheid geven om te solliciteren naar een vrije shift en gebruik te maken van de Shift Swap-functionaliteit om uren uit te wisselen met een andere collega in geval van tijdelijke onbeschikbaarheid. Zeg vaarwel tegen wanorde.

Sluit u aan bij Shyfter voor uw ontvangststructuur

Bent u een camping, hotel, jeugdherberg, vakantiekolonie of jeugdopvangcentrum? Sluit u aan bij de ontvangststructuren die ons vertrouwen en profiteer van een gecentraliseerd beheer van al uw ontvangst- of onderhoudspersoneel.

Kies de gemakkelijkste optie die bij u past!

Maak een gratis account aan op de Shyfter-website en ontdek vervolgens deze nieuwe manier om uw personeel te organiseren en te beheren door beperkte toegang tot de Shyfter-opties.

Profiteer van een gepersonaliseerde ontdekkingsafspraak van maximaal 20 minuten om dieper in te gaan en te praten over uw behoeften om samen te evalueren of Shyfter geschikt is voor uw hotel, camping, jeugdherberg of elke andere ontvangststructuur.

Vraag een persoonlijke demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsbeheer in de ontvangstsector

Hoe implementeer ik een planningsbeheersysteem voor een professional in de ontvangstsector?

Vijf minuten zijn voldoende om de Shyfter-app op een tablet of smartphone te installeren. De centralisatie en validatie van werktijden en afwezigheden vanuit de Shyfter-app beheert de aanwezigheidstijden van al uw personeel.

Wat zijn de voordelen van het hebben van een ontvangstplanning?

Een goed georganiseerde planning is de garantie voor een succesvolle ontvangst in uw ontvangststructuur. Tussen betaalde vakantiedagen, pauzetijden, hersteltijden, overuren, houdt alles rekening met de Shyfter-app. Plan uw nachtdiensten, beheer schoonmaakteams en ontvangstteams in één klik.

Welke ontvangstplanning moet ik kiezen afhankelijk van mijn activiteit?

Camping

De Shyfter-app voor campings helpt bij het beheren van ontvangstteams overdag en ‘s nachts, evenals teams voor het onderhoud. Het beheert ook seizoenswerkers en uitzendkrachten.

Maak een campingplanning

Jeugdherberg

Shyfter helpt jeugdherbergbeheerders bij het volgen van de planningen van ontvangst- en kameronderhoudsteams, slaapzalen en gemeenschappelijke ruimtes. Iedereen heeft toegang tot zijn persoonlijke badgelezer met een pincode.

Maak een planning voor een jeugdherberg

Hotels

Hotelmanager, housekeepingmanager, etageverantwoordelijke of kamermeisje, Shyfter helpt bij het organiseren van planningen voor uw team op de etages, in de kamers of bij de receptie. Verbeter de organisatie van uw hotelactiviteiten met Shyfter.

Maak een planning voor de hotellerie