Beheer van personeel voor winkels en de detailhandel.
Beheert u een detailhandel of een supermarkt? Leid uw bedrijf, organiseer uw teams en verbeter uw activiteiten volgens uw eisen met de tools van Shyfter.
Digitale tikklok
Dankzij onze mobiele app Shyfter Staff (IOS en Android) of op een tablet met Shyfter POS kunnen uw werknemers eenvoudig in- en uitklokken met hun persoonlijke pincode.
Verlof
Uw medewerkers dienen hun verlofaanvragen eenvoudig in via onze mobiele app, 24/7 beschikbaar. Het enige wat u hoeft te doen, is deze goed- of afkeuren!
Productiviteit
Houd controle over de efficiëntie van uw teams! Zo kunt u het optimale aantal mensen bepalen op basis van uw behoeften.
Planning
Afwezigheden
Overuren
De Shyfter-prikklok. Onmisbaar.
- Uw medewerkers kunnen eenvoudig in- en uitklokken via smartphone of tablet
- Ideaal voor winkels en supermarkten
- Werkt zowel op locatie als op het werk
- Supersnelle installatie, binnen 5 minuten klaar
- Registreer de aanwezigheid van medewerkers met een persoonlijke pincode
- Maak een foto op het moment van in- en uitklokken om de dresscode van uw medewerkers te controleren
- Profiteer van de offline modus indien nodig
Een personeelsbeheer dat even eenvoudig als efficiënt is.
- Vereenvoudig het loonproces
- Verzekerd tijdsbesparing
- Maak gemakkelijk contracten aan via onze mobiele app
- Uw teams ondertekenen hun contracten elektronisch bij het in- en uitklokken
- Beheer al uw vestigingen vanuit één interface
- Raadpleeg op elk moment de contractdetails van uw teams
- Sla veilig uw documenten en contracten op met Shyfter
- Volg in realtime de verlofdagen, 24/7 beschikbaar
Optimaliseer uw productiviteit.
- Optimaliseer het productiviteitsniveau van uw teams
- Evalueer de personeelskosten per gepland uur
- Shyfter helpt u bij het plannen van de juiste mensen op het juiste moment
- Evalueer de wekelijkse productiviteit van uw winkel of supermarkt
- Bekijk de verwachte omzet
- Analyseer de verkoopontwikkeling van uw bedrijf
Beheer meerdere vestigingen op dezelfde plek.
Met Shyfter is het beheer van één of meerdere bedrijfseenheden op dezelfde plek gecentraliseerd.
Of uw bedrijven zich nu verspreid bevinden over het hele land of de wereld, u kunt altijd eenvoudig de activiteiten van uw vestigingen monitoren.
Het beheer van uw portefeuille aan activiteiten is nog nooit zo eenvoudig en handig geweest.
Werk de juiste persoon in op het juiste moment in.
Met de Shyfter-planningsoftware kunt u de specifieke vaardigheden van uw personeel opnemen.
Of het nu gaat om kassa-ervaring, aanvulling, voorraadbeheer, enz.
Deze functie biedt u de mogelijkheid om gekwalificeerd personeel precies daar toe te wijzen waar en wanneer u het nodig heeft. De ideale tool voor perfect beheer van uw winkel of supermarkt.
Het is tijd voor u om tijd te besparen.
Het is heel eenvoudig, we bieden u twee opties aan.
De eerste is een gratis account, maar beperkt, om een idee te krijgen van Shyfter.
De tweede optie is om een persoonlijke demo van 20 minuten aan te vragen. Tijdens deze sessie zullen we samen evalueren of Shyfter aan uw behoeften voldoet.