Beheer van de begrafenisdiensten planning

Services funéraires - Shyfter

Shyfter streeft ernaar het personeelsbeheer van begrafenisdiensten te vereenvoudigen door oplossingen te bieden die voldoen aan de specifieke behoeften van de branche. Onze  planningsbeheersoftware voor winkels en bedrijven biedt een praktische en efficiënte aanpak voor het plannen, organiseren en coördineren van dagelijkse taken. Het is ontworpen om uitvaartondernemingen te helpen bij het optimaliseren van hun personeelsactiviteiten.

Tikklok

Met Shyfter kunt u eenvoudig de werktijden van uw personeel registreren. Dankzij het intuïtieve prikklok kunt u de activiteiten van uw teams nauwkeurig volgen.

Schema’s

Onze software ontwerpt voor u flexibele planningen die zijn aangepast aan de behoeften van uw uitvaartonderneming. Er wordt rekening gehouden met variabele schema’s en evenementen.

Verlof

Shyfter vereenvoudigt het beheer van het verlof van uw personeel. Het centraliseert de aanvragen van medewerkers en biedt u direct inzicht in de beschikbaarheid van uw medewerkers.

Afwezigheden

U wordt in realtime op de hoogte gebracht van de afwezigheden van uw team. Je hebt de mogelijkheid om snel te reageren om planningen aan te passen en de continuïteit van de dienstverlening te garanderen.

Overuren

Shyfter biedt het bijhouden van overuren, zodat u geld kunt besparen en kunt voldoen aan de arbeidstijdwetgeving voor werknemers.

Productiviteit

Met Shyfter heeft u toegang tot analysetools en productiviteitsmonitoring voor uw uitvaartonderneming. Het enige wat u hoeft te doen is verbetermogelijkheden identificeren en de efficiëntie van uw team optimaliseren.

De Shyfter-tikklok of niets.

  • Nauwkeurige registratie van de werktijden van uw medewerkers
  • Eenvoudige en snelle installatie
  • Een functie voor kledingconformiteitscontrole
  • Een flexibele en op afstand aanwijsoplossing
  • Een gepersonaliseerde pincode om de vertrouwelijkheid van informatie te garanderen
  • Directe toegang tot ponsgegevens voor betere tracking
  • Een systeem aangepast aan uitvaartdiensten

Ik wil graag meer weten!

Peoplemanagement zoals u het nog nooit eerder hebt gezien

  • Schema’s aangepast aan de behoeften van uw uitvaartonderneming
  • Een snel en efficiënt systeem voor het indienen en valideren van verlof
  • Realtime verzuimmonitoring om te anticiperen op uw personeelsbehoefte
  • Berekening en optimalisatie van overuren
  • Gedetailleerde rapporten over uw personeelsactiviteiten
  • Een veilige cloud speciaal voor het opslaan van uw documenten

Maak een gratis account

Uw productiviteit boven alles, met Shyfter

  • Een geavanceerd planningssysteem om de toewijzing van menselijke hulpbronnen te optimaliseren 
  • Analysetools om de productiviteit van uw uitvaartonderneming te evalueren
  • Een eerlijke verdeling van het werk
  • Effectieve coördinatie tussen de leden van uw team.
  • Een schattingstool om een ​​nauwkeurig beeld te krijgen van uw toekomstige omzet
  • Flexibele uurroosters aangepast aan de uitvaartsector

Maak een gratis account

Altijd gekwalificeerd personeel dankzij Shyfter

Met Shyfter heeft u gegarandeerd altijd personeel ter beschikking. Met onze software kunt u de precieze vaardigheden van uw team integreren in uw planningen, zoals het ontvangen van families, uitvaartvervoer of advies. Zo kunt u gekwalificeerd personeel mobiliseren wanneer u dat nodig heeft. U kunt verzekerd zijn van professionele en attente service in elke fase van het uitvaartproces. 

Maak een gratis account

Wacht niet langer en stap over naar Shyfter

Je hebt twee alternatieven:

U kunt nu een gratis account aanmaken en toegang krijgen tot enkele functies van Shyfter. Het doel is om een ​​overzicht te krijgen van de mogelijkheden van onze software.

U kunt ook uw gratis demo van 20 minuten aanvragen en het volledige potentieel van onze tool ontdekken, zonder gebruiksbeperkingen. U beschikt over alle gegevens om uw beslissing te nemen.

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsbeheer voor uitvaartdiensten

Hoe maak u effectieve plannen voor een uitvaartdienst?

Een uitvaartcentrum moet te allen tijde gekwalificeerd personeel kunnen mobiliseren om families in de moeilijke fase van een rouwproces te ondersteunen en bij het organiseren van begrafenissen. In deze context is het nuttig om extra teams te voorzien waarmee u contact kunt opnemen bij overactiviteit. U moet afwezig of ontslagen personeel snel kunnen vervangen om aan de vraag te kunnen voldoen. HR-beheersoftware zoals Shyfter biedt een ruimte gewijd aan het centraliseren van procedures met betrekking tot afwezigheden. U wordt realtime geïnformeerd over verzoeken. U kunt dus snel reageren en anticiperen op uw arbeidsbehoefte.

Met welke elementen moet rekening worden gehouden bij het ontwerpen van plannen voor een uitvaartdienst?

Bij het ontwikkelen van plannen voor een uitvaartdienst moet met verschillende elementen rekening worden gehouden: 

  • De fasen van het begrafenisproces: voorbereiding van het lichaam, religieuze of wereldlijke diensten en administratieve procedures
  • Beschikbaarheid en vaardigheden van personeel: u moet ervoor zorgen dat u over voldoende middelen beschikt om aan de vraag te voldoen, terwijl u planningsconflicten en perioden van onderbezetting vermijdt. 
  • Schommelingen in activiteit
  • Eventuele afwezigheden of onbeschikbaarheid van medewerkers

Shyfter houdt rekening met al deze elementen om efficiënte en geoptimaliseerde werkschema’s te ontwikkelen.

Voor welke beroepen gerelateerd aan een uitvaartdienst kunnen wij de planning met Shyfter uitvoeren?

Onze tool voor personeelsbeheer is geschikt voor alle beroepen die verband houden met uitvaartdiensten: 

  • Begrafenisondernemers
  • Thanatopracticus
  • Meester van begrafenisceremonies
  • Kistdrager
  • Begrafenisadviseur
  • Marmer
  • Graveur
  • Crematorium
  • Meubelmaker gespecialiseerd in doodskisten
  • Begrafenis bloemist