Beheer van de planning van een esthetisch en welzijnscentrum

Centre esthétique - Shyfter

Beheert u een schoonheids- en welzijnscentrum? Vereenvoudig het dagelijkse beheer van je roosters en aanwezigheidstijden van werknemers met software voor roosterbeheer voor detailhandelsbedrijven.

Prikklok

Kies de Shyfter Staff mobiele app of de Shyfter POS tablet en app om het voor uw medewerkers gemakkelijker te maken om in te klokken. Met een eenvoudige persoonlijke pincode kunt u aankomst-, vertrek- en pauzetijden aangeven.

Roosters

Er zijn slechts twee muisklikken nodig om planningen te maken en planningen te integreren vanuit de intuïtieve Shyfter-interface die beschikbaar is voor zowel vaste als flexibele planningen. 

Verlof

Volg het verlof van uw medewerkers via de mobiele Shyfter Staff-app. 24/7 toegankelijk, je hoeft het alleen maar te accepteren of te weigeren, zo simpel is het!

Afwezigheden

Geef iedereen de mogelijkheid om zijn afwezigheidsaanvragen te beheren en eventuele documenten of bewijsstukken te versturen. Een medisch attest indienen was nog nooit zo eenvoudig via onze mobiele applicatie.

Overuren

Omdat bij Shyfter elk uur telt, beheren we de overuren efficiënt volgens de voorwaarden van de arbeidsovereenkomst of de daadwerkelijk gewerkte uren van uw medewerkers.

Productiviteit

Bewaak in een handomdraai de productiviteit van uw schoonheids- en wellnesscentrumteams. Pas het aantal aanwezige medewerkers aan volgens de planning van de klant, uw behoeften of te behalen doelstellingen.

Een efficiënte en uiterst praktische tikklok.

Onze digitale das ondersteunt u en uw medewerkers bij het beheren van hun dagelijkse professionele leven. Dit is wat wij u bieden:

  • Aan de slag en installeren in minder dan 5 minuten
  • Applicatie gewijd aan schoonheids- en wellnesscentra
  • Aanwijzen mogelijk vanaf een tablet of smartphone
  • Persoonlijke PIN
  • Foto gemaakt tijdens het richten 
  • Offline modus 
  • Inchecken is mogelijk tijdens roaming of bij u ter plaatse

Ik wil graag meer weten!

Maak het beheer van uw personeel eenvoudiger.

  • Speciale cloud voor het opslaan van informatie en documenten voor uw schoonheids- en wellnesscentrum
  • Snelle toegang tot alle arbeidsovereenkomstvoorwaarden
  • Mogelijkheid om uw contracten aan te maken vanuit de Shyfter Staff-app
  • Veilig elektronisch ondertekenen van documenten
  • Opgenomen en resterende verlofdagen zijn 24/7 op ieder moment in te zien
  • Loonbeheer wordt eenvoudiger door onmiddellijke overdracht van gewerkte uren

Maak een gratis account

Houd de gewerkte uren van uw medewerkers bij.

  • Offline toegang mogelijk 
  • Direct aanwijzen vanaf een tablet of smartphone 
  • Foto van de werknemer die binnenkomt, weggaat of pauze neemt
  • Mogelijke toegang voor medewerkers onderweg 
  • Pincode voor het beveiligen van ponsen 
  • Geschikt voor winkels, wellness- en beautycentra

Maak een gratis account

Tot slot een vereenvoudigd personeelsbeheer

  • Veilige cloud om al uw zakelijke documenten op te slaan 
  • Teamcontracten en contractvoorwaarden 24/7 toegankelijk 
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten vanuit Shyfter
  • Elektronische handtekening van alle uitwisselingen
  • 24/7 verlofregistratie met één klik
  • Het faciliteren van het salarisproces en het administratief beheer

Ik maak een gratis account aan

Bied enige onafhankelijkheid aan uw teams 

Shyfter denkt aan de bedrijfsleider en handelaar, maar ook aan de medewerkers. Door uw personeel een zekere mate van autonomie te geven bij het beheren van hun dagelijks leven, bespaart u tijd en behoudt u toch de controle door elke operatie te weigeren of te accepteren.

Dankzij de  Shyft Market- functionaliteit  kunt u eenvoudig beschikbare diensten toewijzen aan uw teamleden. Meerdere medewerkers kunnen zich in dezelfde vrije dienst plaatsen, het enige wat u hoeft te doen is de persoon van uw keuze te valideren.

De  Shift Swap  beschikbaar op de mobiele app geeft elke medewerker van uw schoonheids- en welzijnscentrum de mogelijkheid om zijn aanwezigheidsuren uit te wisselen bij onverwachte afwezigheid of onbeschikbaarheid. Het enige wat u hoeft te doen is bevestigen of weigeren.

Het is tijd om te schakelen…

Schakel nu over 

Twee manieren om te leren schakelen!

Open een gratis account op onze site en profiteer van de beperkte versie om Shyfter te ontdekken en hoe onze app het management van uw werknemers kan veranderen.

Maak online een afspraak voor een gepersonaliseerde demo van 20 minuten. Samen met u bekijken we of onze digitale klokoplossing bij u past.

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planning van het beheer van een esthetiek- en welzijnscentrum

Hoe zet u een planningsbeheersysteem op voor een esthetiek- en welzijnscentrum? 

Door u aan te passen aan de planning en afspraken van de klanten van uw wellness- en beautycentrum behoudt u controle over de verdeling van de gewerkte uren. Met de Shyfter-app kunt u aan elke schoonheidsspecialiste, kapper of visagiste hun aanwezigheidsuren toewijzen, terwijl u hen de vrijheid geeft hun verlof- en afwezigheidsuren te beheren.

Hoe maak je een plan voor een schoonheids- en welzijnscentrum?

Afhankelijk van de geplande activiteit en de geplande afspraken verdeelt u aan elke medewerker, rekening houdend met de uren vastgelegd in hun arbeidsovereenkomst, diensten en tijdslots voor aanwezigheid in uw schoonheidsinstituut. Zo controleert u of alle klantafspraken zijn vervuld en of elke activiteit van uw schoonheids- en welzijnscentrum correct is toegewezen.