Planningmanagement voor detailhandels

Commerce - shyfter

Shyfter is uw vertrouwde partner in de organisatie en coördinatie van uw bedrijfspersoneel. Onze  planningsbeheersoftware voor detailhandels zal een revolutie teweegbrengen in de manier waarop u uw team beheert, terwijl uw productiviteit wordt geoptimaliseerd.

Prikklok

Onze Shyfter Staff mobiele app en de tabletversie Shyfter POS zijn een flexibele, veilige en betrouwbare tijd- en aanwezigheidsoplossing. U en uw teams kunnen eenvoudig uw gewerkte uren binnen het bedrijf en op afstand registreren.

Schema’s

Onze software voor planningsbeheer ontwerpt dienstregelingen die zijn aangepast aan uw activiteitensector en uw tijdsdruk. Het automatiseert de urenverdeling en biedt roosters op maat voor u en uw personeel.

Verlof

Verlofaanvragen doe je in onze Shyfter Staff-applicatie, die 24/7 toegankelijk is. U wordt in realtime op de hoogte gehouden van de acties van uw teams. Het enige dat u hoeft te doen, is de voorstellen bevestigen of weigeren.

Afwezigheden

Met Shyfter bespaart u tijd bij het beheren van de afwezigheden van uw werknemers. Elke medewerker heeft toegang tot een beveiligde online ruimte om medische documenten in te dienen en verzuim te melden.

Overuren

Shyfter respecteert de werktijden van uw teams. Onze tool ontwerpt evenwichtige schema’s met respect voor de rusttijden van werknemers. Roosters worden verspreid om een ​​optimaal beheer van overuren te garanderen.

Productiviteit

Shyfter zorgt voor de productiviteit van uw bedrijf. Het beoordeelt op elk moment uw personeelsbehoeften, zodat u nooit een tekort aan personeel heeft, vooral tijdens de spitsuren.

Optimaliseer uw tijdmanagement met de Shyfter prikklok

Met onze intelligente badgelezer kunt u de werktijden van uw medewerkers in realtime volgen. U profiteert van een globale visie op het beschikbare personeelsbestand en de productiviteit van uw structuur.

  • Installatie in recordtijd: minder dan 5 minuten
  • Een gedematerialiseerd tijdwaarnemingssysteem via smartphone of tablet
  • Een veilig identificatiesysteem met behulp van een persoonlijke code
  • Direct foto’s maken op het moment van aanwijzen
  • Gegarandeerde werking, zelfs offline
  • Aanwijzen op afstand, ongeacht uw positie

Ik wil graag meer weten!

Shyfter, de oplossing voor beter personeelsbeheer

  • Een veilige online ruimte om uw administratieve documenten te bewaren
  • Een efficiënt archiveringssysteem waarmee u uw documenten met één klik kunt terugvinden
  • Een volledig geautomatiseerd salarisproces
  • Een ondertekeningstool op afstand, om onder alle omstandigheden uw overeenkomsten af ​​te sluiten
  • Vereenvoudigd en geoptimaliseerd beheer van verlof en overuren

Maak een gratis account

De productiviteit van uw bedrijf is verzekerd

Bij Shyfter helpen we u uw productiviteitsdoelen te bereiken met oplossingen op maat. Vertrouw op onze expertise om de efficiëntie van uw bedrijf te vergroten.

  • Houd uw productiviteit in de gaten
  • Verdeel en coördineer uw teams optimaal
  • Meet de kosten die verband houden met uw winkelpersoneel
  • Volg de evolutie van uw omzet
  • Maak schema’s aangepast aan uw bedrijf
  • Schat uw volgende recepten

Maak een gratis account

Zorg dat u nooit te weinig personeel heeft

Onze tool voor planningsbeheer anticipeert op uw arbeidsbehoeften, zodat u zich kunt concentreren op het runnen van uw winkel of vestiging. Shyfter optimaliseert alle HR-processen, van het maken van roosters tot het controleren van overuren, inclusief verlofaanvragen. Wij bieden oplossingen op maat voor handelaars.

Wij bieden u een overzicht van de roosters, voor één of meerdere vestigingen tegelijk, zodat u uw personeelsbehoefte kunt inschatten en nooit zonder versterking hoeft te komen.

Maak een gratis account

Het juiste moment om uw leven te vereenvoudigen is nu.

Je hebt twee opties.

U kunt nu een overzicht krijgen van onze personeelsbeheersoftware door een gratis account aan te maken. Ontdek enkele van onze functies en zorg ervoor dat onze tool geschikt voor u is.

Tijdens een gratis demo laten we je 20 minuten lang alle functionaliteiten van Shyfter zien en ontdekken we of onze oplossing aan jouw wensen voldoet. 

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsmanagement in de detailhandel 

Hoe kan ik effectieve planningen opstellen voor mijn bedrijfspersoneel?

Om de personeelsplanningen in uw bedrijf te optimaliseren (of het nu gaat om eten, schoonheid, doe-het-zelf, meubels, enz.), is het gebruik van een planningsbeheertool een aanbevolen oplossing. Shyfter is software speciaal ontworpen om uw HR-processen te vereenvoudigen. Er wordt rekening gehouden met de beschikbaarheid van uw team, de vereisten van de functie en de behoeften van uw bedrijf om effectieve planningen te creëren. Het houdt rekening met piek- en daltijden en past de planningen automatisch aan om voldoende dekking te garanderen en tegelijkertijd overbelasting van het werk te voorkomen.

Hoe kan een tool voor planningsbeheer mij helpen de productiviteit van mijn bedrijf te verbeteren?

Onze software voor planningsbeheer vereenvoudigt en automatiseert veel HR-taken. Shyfter optimaliseert personeelsplanningen om een ​​consistent personeelsbestand te garanderen. Met onze functie voor het bijhouden van overuren kunt u de personeelskosten van uw bedrijf effectief beheren. Onze tool vergemakkelijkt de communicatie tussen teams en HR-afdelingen. Verlofaanvragen, werkonderbrekingen en roosterwijzigingen verlopen volledig geautomatiseerd. Deze processen vinden online plaats, om snellere procedures te garanderen en bij te dragen aan de teamtevredenheid.

Voor welke klussen gerelateerd aan de levensmiddelenhandel kunnen wij met Shyfter de planning uitvoeren?

Onze tool voor personeelsbeheer is geschikt voor alle beroepen die verband houden met de levensmiddelenhandel: 

  • Tuincentrum
  • Zorg- en esthetisch centrum
  • Kledingwinkel
  • Decoratie- en meubelwinkel
  • Biologische winkel
  • Bakkerij en banketbakkerij
  • Chocoladefabriek
  • DIY winkel
  • Begrafenisbedrijf
  • Schoonmaakbedrijf
  • Supermarkt

Tuincentrum

Shyfter biedt een complete en intuïtieve oplossing voor het planningsbeheer van tuincentra. Het vergemakkelijkt de coördinatie van teams om de personeelsbehoeften voor elke afdeling en elke functie te garanderen.

Tuincentrum

Zorg- en esthetisch centrum

Shyfter voldoet perfect aan de behoeften van schoonheidscentra door een vereenvoudigd en flexibel personeelsbeheer aan te bieden. Hij ontwikkelt gepersonaliseerde planningen om de activiteiten te optimaliseren en een soepele en vlekkeloze klantervaring te garanderen.

Esthetiek centrum

Kledingwinkel

Met Shyfter is het beheren van personeelsplanningen nog nooit zo eenvoudig geweest. Onze software coördineert uw teams en ontwikkelt planningen die perfect zijn aangepast aan het beheer van een winkel of confectieboetiek. 

Kledingwinkel

Meubel- en decoratiewinkel

Met Shyfter hoeft u zich geen zorgen meer te maken over een tekort aan personeel tijdens piekactiviteiten. Onze software coördineert uw teams en ontwerpt planningen aangepast aan uw activiteitensector. Wij helpen u een snelle en efficiënte service te bieden om uw klanten tevreden te stellen.

Meubel winkel

Biologische winkel

Onze software coördineert uw teams en ontwikkelt perfect aangepaste personeelsplanningen in een BIO-winkel. Vakanties, ziektes, afwezigheden… vind binnen enkele seconden de ideale vervanger.

Biologische winkel

Bakkerij en banketbakkerij

Shyfter helpt u snel tijdschema’s op te stellen met inachtneming van het arbeidsrecht. Vervang eenvoudig uw verkoopassistenten in bakkerijen, banketbakkers of bakkers door de aanbevelingen van onze oplossing te volgen. 

Bakkerij en banketbakkerij

Chocoladefabriek

Shyfter voert de planningen uit van de medewerkers van uw chocoladefabrieken, of ze nu franchise zijn of niet. Vervang uw verkopers, volg het aantal gewerkte uren per winkel en optimaliseer de werktijd van elke medewerker.

Chocoladefabriek

DIY winkel

Vakanties, ziekte, deeltijdwerk… vind snel de juiste vervanger voor uw bouwmarkt en maak eenvoudig relevante tijdschema’s.

DIY winkel

Begrafenisbedrijf

Creëer met slechts een paar klikken de roosters van uw medewerkers en zorg ervoor dat u gezinnen een goede service kunt bieden dankzij onze planningsbeheersoftware.

Begrafenisbedrijf

Schoonmaakbedrijf

Glazenwassers, oppervlaktetechnici, werknemers gespecialiseerd in industriële schoonmaak… ontdek hoe u afwezig personeel kunt vervangen en de continuïteit van de dienstverlening voor uw klanten kunt garanderen met behulp van onze software voor planningsbeheer.

Schoonmaakbedrijf

Supermarkt

Zorg ervoor dat u tijdens drukke tijden over het nodige personeel beschikt en pas de aanwezigheid van uw medewerkers aan de daluren aan door uw roosters samen te stellen met Shyfter.

Supermarkt