Planningmanagement voor bakkerijen en patisserieën

Boulangeries - Shyfter

Beheer u één of meerdere bakkerijen of patisserieën? Shyfter geeft u de sleutels om uw bedrijf rustig te ontwikkelen. Onze  planningsbeheersoftware voor bedrijven  is ontworpen om het algemene beheer van uw vestigingen te vergemakkelijken. Optimalisatie van HR-middelen, planningsontwerptool, digitale prikklok… Het is tijd om uw leven te vereenvoudigen.

Registratie

Wij bieden een digitale tijdregistratietool waarmee uw medewerkers hun tijd kunnen registreren, zelfs als ze aan een ander verkooppunt zijn toegewezen.

Roosters

Onze tool ontwerpt shiftregelingen die zijn aangepast aan uw activiteit en uw planning. Of u nu kiest voor een vaste of flexibele formule, onze uurroosters voldoen aan uw wensen.

Verlof

Shyfter maakt het gemakkelijker om verlof te beheren door een ruimte aan te bieden die speciaal is bedoeld voor verzoeken en validatie van voorstellen. U wordt op de hoogte gebracht van elke actie die uw medewerkers ondernemen. 

Afwezigheden

Afwezigheden worden rechtstreeks online doorgegeven in een speciale ruimte. Uw medewerkers kunnen u zowel informeren over hun procedures als medische documentatie verstrekken. U ontvangt direct een melding.

Overuren

Met onze planningsbeheersoftware wordt elk slot geoptimaliseerd. Schema’s zijn ontworpen om te reageren op schommelingen in uw activiteit en om onnodig overwerk te beperken.

Productiviteit

Shyfter analyseert de aanwezigheidsgraad van uw vestiging en maakt passende planningen, zodat u tijdens piekmomenten nooit personeel tekort komt.

De Shyfter-das: testen betekent hem goedkeuren

  • Het personeel van uw bakkerij kan op afstand inklokken
  • Ideaal voor levensmiddelenbedrijven
  • Een eenvoudig en effectief systeem dankzij onze mobiele applicatie
  • Een persoonlijke code om veilig in te klokken
  • Een eenvoudig installatie
  • Een offline modus indien nodig

Ik wil graag meer weten!

Beheer uw bakkerijpersoneel als een baas!

  • Een vereenvoudigd loonproces
  • Geen gedoe meer met verlof en verzuim
  • Digitale benaderingen om werving op afstand te vergemakkelijken
  • Een dashboard aangepast aan het beheer van meerdere vestigingen
  • Een veilige cloud, speciaal voor de opslag van uw administratieve documenten
  • Een globaal overzicht van de verlof- en overurentellers van uw medewerkers

Maak een gratis account

Geen tijdsverspilling met Shyfter

  • Schat eenvoudig uw toekomstige omzet in
  • Verkrijg productiviteitsgegevens uit uw structuur
  • Krijg een voorproefje van uw toekomstige recepten
  • Maak planningen die zijn geoptimaliseerd voor uw bedrijf
  • Bereken de uitgaven gerelateerd aan uw personeel
  • Coördineer uw teams eenvoudig

Maak een gratis account

Met Shyfter blijft u te allen tijde operationeel

Onze HR-beheersoftware maakt gebruik van uw verkoopgeschiedenis en het aanwezigheidspercentage van uw vestiging om uw personeelsplanningen op te stellen. De dienstregeling is zo ingericht dat u ook tijdens de spits nooit mankracht tekort komt. De werktijd van uw medewerkers wordt geoptimaliseerd om het aantal onnodige overuren te beperken. Uw personeel wordt alleen gemobiliseerd als dat nodig is. Dankzij onze Shyft-marktet functionaliteit kunt u beschikbare shifts aanbieden aan uw medewerkers. Ze zijn vrij om zichzelf te positioneren volgens hun kalender. Bij afwezigheid of onbekwaamheid hebben uw teams de mogelijkheid om, altijd met uw akkoord, hun tijdslot te ruilen.

Maak een gratis account

Nu nemen wij het over…

Er zijn twee keuzes voor u beschikbaar: 

Maak een gratis account aan op onze website om toegang te krijgen tot enkele van onze belangrijkste functies. U krijgt zo een beeld van onze dienstverlening.

Wilt u testen? Vraag een gratis demo van 20 minuten aan en verken onze software zonder grenzen.

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsmanagement voor bakkerijen en patisserieën

Hoe maak je een planning die voldoet aan de behoeften van een bakkerij?

Bij het beheer van een bakkerij moet rekening worden gehouden met bepaalde beperkingen en specifieke kenmerken die specifiek zijn voor deze activiteitssector, zoals de vroege ochtenduren, de spitsuren en het verloop van de verkoopteams. De personeelsbehoefte varieert afhankelijk van de grootte van de vestiging en de openingstijden. Verschillende functies worden op verschillende tijdstippen van de dag gemobiliseerd: bakkers, banketbakkers, verkopers en schoonmaakpersoneel. Het gebruik van HR-software zoals Shyfter vereenvoudigt de teamcoördinatie en houdt rekening met de specifieke schema’s van een bakkerij. Door de digitalisering van procedures wordt het beheer van verlofaanvragen en ziekteverzuim eenvoudiger. Het is daarom gemakkelijker om te anticiperen op de personeelsbehoeften en de planningen dienovereenkomstig aan te passen.

Hoe kan ik de afwezigheid van personeel in mijn bakkerij en banketbakkerij effectief beheren?

Om het verzuimpercentage binnen uw vestiging te beperken, moet u een duidelijk beleid ontwikkelen met betrekking tot betaald verlof, ziekteverlof en andere vormen van verzuim. Zorg ervoor dat uw medewerkers de procedures voor het aanvragen van verlof of het melden van ongepland verzuim begrijpen. U kunt personeelsbeheersoftware zoals Shyfter gebruiken om de afwezigheden van elke werknemer vast te leggen en te volgen. Hierdoor is het mogelijk trends te detecteren en snel te handelen bij terugkerend verzuim. Met bepaalde functionaliteiten kunnen medewerkers direct een afwezigheid melden. De werkgever wordt direct op de hoogte gesteld van het proces. Zo kan hij snel reageren en anticiperen op vervanging.

Voor welke beroepen gerelateerd aan bakkerij-patisserie kunnen wij een rooster maken met Shyfter?

Onze tool voor personeelsbeheer is geschikt voor alle beroepen die verband houden met bakkerij- en banketbakkerij: 

  • Bakker
  • Banketbakker
  • Chef
  • Bakkerij chef-kok
  • Banketbakker
  • Commis boulanger
  • Banketbakker
  • Verkoper bakkerij en patisserie
  • Productiemanager bakkerij en patisserie