Het beheren van de planning van een biowinkel

magasin bio - shyfter

Beheert u een biowinkel en wilt u het beheer van de agenda’s van uw verkopers vereenvoudigen? Niets is eenvoudiger dan te kiezen voor Shyfter, de online oplossing die u  software voor het beheer van een detailhandel biedt .

Klokken

Met de mobiele Shyfter Staff-app kunt u eenvoudig inklokken voor uw verkopers. Met de tablet uitgerust met Shyfter POS kunnen uw teams ook hun werktijd valideren door eenvoudigweg hun pincode in hun beveiligde ruimte in te voeren.

Schema’s

Is jouw biowinkel zondag open? Werken uw medewerkers flexibele uren? Alles is mogelijk met Shyfter waarmee u uitgebreid uw planningen kunt beheren, afhankelijk van openingstijden en dagen.

Verlof

Laat elke werknemer zijn eigen vakantiedagen invoeren in de mobiele Shyfter-app en het verzoek valideren of weigeren. 24/7 bereikbaar, met één klik vindt u personeel met verlof

Afwezigheden

Uw biosupermarkt kan gemakkelijk het verzuim van medewerkers opvangen. Een verzuimaanvraag wordt online gedaan, met of zonder internetverbinding, en de medewerker kan in één klik zijn medisch attest of bewijsstuk versturen.

Overuren

Maak de verwerking van overuren eenvoudiger met Shyfter. Of deze nu op zondag of doordeweeks worden uitgevoerd, onze applicatie baseert zich op de arbeidstijd die in de arbeidsovereenkomst is vastgelegd en die daadwerkelijk is gewerkt om overuren te berekenen.

Productiviteit

Garandeer de kwaliteit van de dienstverlening aan uw klanten en optimaliseer tegelijkertijd de personeelsbehoeften in uw winkels. Shyfter helpt u het aantal verkopers te definiëren door de aankomst- en vertrektijden van elk aan uw behoeften aan te passen.

De Shyfter-aanwijsoplossing: essentieel voor uw service.

Bij Shyfter zorgen wij voor uw tijd. Onze digitale prikklok houdt rekening met zowel de behoeften van uw biowinkel, maar ook die van de medewerkers. Wij bieden u een kant-en-klare oplossing.

  • Installatie in 5 minuten, shows in de hand 
  • Shyfter is geschikt voor biowinkels
  • Elke gebruiker krijgt een pincode 
  • Er wordt een foto van uw medewerkers gemaakt om hun aanwezigheid in de winkel te valideren 
  • Er is geen internetverbinding nodig om in te klokken 
  • Maximale roaming voor al uw ter plaatse aanwezige medewerkers of voor uw vliegend personeel

Ik wil graag meer weten!

Verander de manier waarop u uw personeel aanstuurt.

  • Shyfter biedt u een veilige en privéopslagcloud voor het opslaan van uw contracten en gevoelige documenten
  • Op elk moment toegang tot uw contracten en hun inhoud
  • Shyfter Staff zorgt voor het opstellen van uw contracten 
  • Beveiligen van uitwisselingen door middel van elektronische handtekening 
  • Consultatie van huidige of toekomstige afwezigheden en verlof 24/7
  • De loonadministratie wordt vereenvoudigd door uren- en aanwezigheidstijden te optimaliseren en overuren te beheren.

Maak een gratis account

Gewerkte uren beschikbaar voor het management van het bedrijf.

  • Wijzen zonder internetverbinding mogelijk 
  • Toegang vanaf een touchscreen tablet of smartphone
  • Foto van de werknemer genomen bij aanvang en einde dienst + pauze
  • Bereikbaarheid voor reizende medewerkers
  • Persoonlijke pincode voor individuele boekingen
  • Ideaal voor biowinkels.

Maak een gratis account

Eindelijk het personeelsbeheer waar u op heeft gewacht!

  • Indiening van documenten en contracten in een veilige online cloud 
  • Personeelscontracten zijn op elk moment beschikbaar 
  • Shyfter Staff is verantwoordelijk voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten 
  • Uitgegeven documenten kunnen elektronisch worden ondertekend
  • Afwezigheden en verlof worden 24/7 bewaakt
  • Overname van gewerkte uren in de salarissoftware.

Ik maak een gratis account aan

Nieuwe autonomie voor uw verkopers

De autonomie van uw medewerkers is belangrijk. Shyfter biedt hen de mogelijkheid om met één klik hun werktijden te beheren. U hoeft dan alleen maar de controle over de applicatie over te nemen vanuit uw beheerdersinterface om de verzoeken te valideren of af te wijzen.

Om dit te doen, past de  Shyft Market- functionaliteit  zich aan uw openingstijden en dagen aan en kunt u beschikbare diensten aan uw teams toewijzen. Elke verkoper in uw biowinkel kan zich vervolgens aanmelden en u bepaalt zelf de toewijzing.

Shyft Swap  helpt medewerkers die dringend afwezig moeten zijn en geeft hen de mogelijkheid om een ​​dienst uit te wisselen met hun collega’s als zij niet beschikbaar zijn. Het is dan aan jou om met een simpele klik te valideren of te weigeren.

Hoe Shyfter ontdekken?

Wij presenteren u Shyfter!

Maak uw beperkte account aan en blader om de meerdere beheerfuncties van de verkopers van uw biowinkel te ontdekken.

Wil meer weten? Plan een afspraak voor een persoonlijke presentatie van 20 minuten waarin we al uw vragen beantwoorden en onderzoeken of Shyfter de juiste oplossing voor u is.

Open een gratis account

FAQ: Planning van het beheer van een biowinkel

Hoe zet je een planningsbeheersysteem op voor een biowinkel?

Uw biowinkel verdient het beste op het gebied van planningsmanagement. Shyfter bevrijdt u van organisatorische beperkingen en biedt u een kant-en-klare oplossing om al uw teams te beheren door in te klokken vanaf een tablet of smartphone. Valideer en verifieer aanwezigheidstijden, beheer verlof en verzuim en vereenvoudig het loonbeheer door automatisch overuren te berekenen.

Hoe maak je een plan voor een biowinkel?

Uw openingstijden en dagen vormen de basis van uw planning. Bied uw teams werktijden aan die aansluiten bij hun arbeidsovereenkomst en laat ze zelfstandig hun aanwezigheidstijden beheren via online tijdregistratie, zelfs als uw medewerkers niet zijn aangesloten op een internetnetwerk. Je hoeft dan alleen maar de schema’s te valideren en dat is alles.