Planningbeheer voor een doe-het-zelfwinkel

Magasins bricolage -Shyfter

Shyfter is ontworpen om tegemoet te komen aan de uitdagingen en behoeften van managers van een doe-het-zelfwinkel. Onze  planningsbeheersoftware voor winkels en bedrijven  is veel meer dan een eenvoudige tool voor het ontwerpen van dienstregelingen. Het is een betrouwbare partner waarop u kunt rekenen om uw dagelijkse HR-operaties te vereenvoudigen en te optimaliseren.

Tikklok

Uw medewerkers kunnen eenvoudig inklokken op de verkoopvloer, in het magazijn of onderweg. Ons externe tijdkloksysteem garandeert een nauwkeurige registratie van de werktijd van uw personeel.

Schema’s

Shyfter is ontworpen om alle tijdsystemen te huisvesten, zowel vaste als flexibele tijdslots. Creëer met slechts een paar klikken op maat gemaakte planningen, rekening houdend met de operationele behoeften van uw winkel.

Verlof

Geen gedoe meer met het beheren van verlof. Met Shyfter kunnen uw medewerkers altijd en overal online hun verlofaanvragen indienen. Ontvang direct meldingen om op de hoogte te blijven van afwezigheden.

Afwezigheden

Blijf reageren op onvoorziene gebeurtenissen met onze realtime verzuimbeheerfunctie. Ontvang waarschuwingen zodra een medewerker een verzuim meldt en onderneem snel actie om uw teams te reorganiseren.

Overuren

Shyfter biedt u hulpmiddelen om overuren te monitoren en te reguleren. Hierdoor kunt u de kosten minimaliseren en tegelijkertijd aan de arbeidsvoorschriften voldoen.

Productiviteit

Krijg waardevol inzicht in uw personeelsbestand met onze tools voor het volgen van de productiviteit. Identificeer trends, ontdek verbeterpunten en neem de beste beslissingen om de prestaties van uw winkel te optimaliseren.

De Shyfter-badgelezer, een geweldige bondgenoot

  • Profiteer van een tijd- en aanwezigheidssysteem op afstand, ideaal voor leveringen of onvoorziene gebeurtenissen
  • Een oplossing op maat voor een doe-het-zelfwinkel
  • Een intuïtieve mobiele applicatie om online procedures uit te voeren
  • Volledig veilig inklokken met een persoonlijke code
  • Onmiddellijke installatie
  • Een offline modus om te profiteren van een ontkoppeling en tegelijkertijd de continuïteit van uw activiteiten te garanderen

Ik wil graag meer weten!

Beheers uw personeelsbeheer met Shyfter

  • Een vereenvoudigd loonproces
  • Eenvoudiger beheer van verlof en verzuim
  • Een ondertekeningssysteem op afstand om nieuwe partnerschappen werkelijkheid te maken
  • Veilige opslagruimte voor uw administratieve documenten
  • Nauwkeurige registratie van verlof en overuren
  • Planningen geoptimaliseerd voor een doe-het-zelfwinkel

Maak een gratis account

Verhoog uw productiviteit met Shyfter

  • Anticipeer uw omzet voor de komende maanden met onze schattingstool
  • Genereer eenvoudig productiviteitsgegevens om de prestaties van uw vestiging te beoordelen
  • Krijg een overzicht van uw toekomstige recepten 
  • Profiteer van dienstregelingen die zijn aangepast aan de specifieke beperkingen van uw sector
  • Maak eenvoudig een schatting van de uitgaven voor uw medewerkers voor een beter budgetbeheer
  • Vergemakkelijk de coördinatie van uw teams

Maak een gratis account

IJzersterke productiviteit met Shyfter

Met Shyfter behoudt u onder alle omstandigheden een soepele activiteit. Onze software houdt rekening met de bijzonderheden van uw activiteitensector om planningen op te stellen die zijn aangepast aan uw operationele behoeften. Dankzij een nauwkeurige analyse van het piekverkeer in uw vestiging mobiliseert Shyfter op efficiënte wijze het benodigde personeel en verkleint het risico op onderbezetting tijdens de spitsuren. Met onze Shyft Market-functie heeft u de mogelijkheid om uw werknemers flexibele werkplekken aan te bieden. Bij afwezigheid wissel je eenvoudig van plek met een collega en zorg je voor continuïteit in de functiedekking. Bij Shyfter leggen we de nadruk op flexibiliteit en zorgen we ervoor dat u de controle behoudt over het beheer van uw mensen.

Maak een gratis account

Klaar om een ​​revolutie teweeg te brengen in uw personeelsbeheer?

Je hebt twee opties:

Maak nu een gratis account aan en ontgrendel gedeeltelijke toegang tot Shyfter-functies. Dit is een perfecte gelegenheid om ons platform te verkennen en te ontdekken hoe het uw people management kan transformeren.

Of kies voor een gratis demo van 20 minuten, met volledige toegang tot al onze functies. Deze ervaring laat u zien hoe onze tool het beheer van uw personeel kan vereenvoudigen en optimaliseren.

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsbeheer voor bouwmarkten

Hoe kan ik de productiviteit van mijn bouwmarkt garanderen tijdens drukke uren?

Het op peil houden van de productiviteit van uw bouwmarkt tijdens drukke periodes is essentieel om de klanttevredenheid en de goede werking van uw vestiging te garanderen. Met Shyfter beschikt u over effectieve tools om de aansturing van uw medewerkers te optimaliseren en de verkoop, advisering en incasso tijdens de spitsuren te garanderen. Dankzij de intelligente planningsfunctionaliteit houdt onze software rekening met schommelingen in de activiteit van uw winkel om de planningen automatisch aan te passen en het benodigde personeel op het juiste moment te mobiliseren. Met ons aanwezigheidssysteem op afstand kunt u waar dan ook de gemobiliseerde medewerkers bekijken en zorgen voor een optimale aanwezigheid in het veld. 

Hoe kan ik de vakanties en afwezigheden van mijn bouwmarktmedewerkers goed beheren?

Het beheren van verlof en verzuim voor medewerkers in een bouwmarkt is een complex proces, vooral tijdens drukke periodes. Met Shyfter beschikt u over een complete en intuïtieve oplossing om dit proces te vereenvoudigen. Met onze software kunt u alle verlof- en verzuimaanvragen centraliseren in een online ruimte. U heeft duidelijk inzicht in de beschikbaarheid van uw personeel. Dankzij realtime notificaties ben je op de hoogte zodra er een afwezigheid wordt gemeld. Hierdoor kunt u snel reageren en de nodige maatregelen nemen om de bedrijfscontinuïteit te garanderen.

Voor welke beroepen gekoppeld aan een bouwmarkt kunnen we met Shyfter een rooster maken?

Onze tool voor personeelsbeheer is geschikt voor alle beroepen die verband houden met bouwmarkten: 

  • Doe-het-zelf-verkoper
  • Verkoopadviseur
  • Kassa
  • afdelingsmanager
  • Winkel manager
  • Winkelier
  • Heftruckchauffeur
  • Servicemonteur na verkoop
  • Magazijnier
  • Binnenhuisarchitect