Planningsbeheer van een meubel-, woon- en decoratiewinkel

Ameublement - Shyfter

Beheert u een meubel-, woon- en decoratiewinkel en heeft u problemen met het aansturen van uw medewerkers? Kies voor onze Shyfter-oplossing, de  planningsbeheersoftware voor bedrijven.

Prikklok

Bied uw verkopers en werknemers klokken met één klik aan met de Shyfter Staff mobiele app of tablet met Shyfter POS. Bevestig eenvoudig de aanwezigheids-, pauze- en vertrektijd vanuit het beveiligde gebied met behulp van hun persoonlijke pincode.

Schema’s

Heeft uw winkel vaste of flexibele openingstijden of is deze geopend op zon- en bepaalde feestdagen? Shyfter zorgt voor alles. Stel uw werkschema’s in een paar minuten in, integreer werkschema’s en pauzes vanuit de intuïtieve interface die voor u beschikbaar is.

Verlof

Valideer of weiger verlofaanvragen van uw medewerkers vanuit de mobiele Shyfter-app die 24/7 toegankelijk is. Iedere medewerker bepaalt zelf zijn vakantiedagen en krijgt meer autonomie.

Afwezigheden

Afwezigheden worden beheerd vanuit Shyter. Zeg vaarwel tegen papieren aanvragen en laat iedereen zijn afwezigheden regulariseren en zelfs een medisch attest of een afwezigheidsaanvraag online overbrengen vanuit de mobiele applicatie.

Overuren

Verwijder claims over overuren die niet tegen het juiste uurtarief zijn betaald. Shyfter berekent ze automatisch, rekening houdend met de uren die in het contract zijn vastgelegd, inclusief de zondaguren, vooral als uw meubel-, woon- en decoratiewinkel zich in een activiteitenzone bevindt.

Productiviteit

Zorg voor ieders productiviteit en pas het aantal aanwezige medewerkers per dag aan met een simpele actie in de Shyfter app. Valideer de dagelijkse schema’s van iedereen volgens de vereisten van uw winkel.

De oplossing voor de tijdwaarneming van uw medewerkers: Shyfter.

Shyfter is DE gepersonaliseerde digitale klokoplossing die rekening houdt met de behoeften van zowel de werkgever als zijn werknemers. Installeer Shyfter en beheer eenvoudiger het personeel van uw meubel-, woon- en decoratiewinkel.

  • 5 minuten om Shyfter te installeren
  • Geschikt voor decoratie-, meubel- en woonwinkels en boetieks
  • Met een eenvoudige smartphone of tablet klokt u met een paar klikken in
  • Persoonlijke pincode voor iedereen
  • Foto gemaakt tijdens het inchecken als bewijs van aanwezigheid
  • Internetverbinding nutteloos voor wijzen 
  • Aangepast aan verschillende winkels door de roamingfunctie van de Shyfter-applicatie.

Ik wil graag meer weten!

Geoptimaliseerd personeelsbeheer

  • Voor contracten en officiële documenten is er een private cloud voor u beschikbaar
  • Elk contract is toegankelijk 
  • Functie voor het maken van arbeidsovereenkomsten 
  • Het beveiligen van alle documenten en contracten met Shyfter Staff
  • Automatische handtekening beschikbaar in volledige veiligheid
  • Verzuim- en verlofdagen 24/7 toegankelijk voor werknemer en werkgever
  • Vereenvoudigde loonproductie door vereenvoudigd administratief beheer.

Een registratie van gewerkte uren 

  • Er is geen internetverbinding nodig om te klokken 
  • Shyfter is toegankelijk vanaf een tablet of mobiele telefoon
  • Foto van de werknemer wanneer deze zijn dienst begint en eindigt en overdag pauzeert om zijn aanwezigheid te valideren
  • Medewerkers onderweg: aanwezigheid op afstand mogelijk
  • Wijzende pincode die aan elke medewerker wordt gegeven
  • Geschikt voor het aansturen van medewerkers in decoratie-, woon- en meubelboetieks en winkels.

Maak een gratis account

Een nieuwe manier om personeel te beheren.

  • Persoonlijke cloud beschikbaar om uw documenten en arbeidsovereenkomsten op te slaan 
  • Raadpleging van teamcontracten in één klik
  • Met Shyfter Staff kunt u uw arbeidsovereenkomsten aanmaken 
  • Documenten en contracten elektronisch ondertekend om uw uitwisselingen te beveiligen 
  • Verlof en verzuim worden 24/7 bewaakt
  • Gewerkte uren en afwezigheden geïntegreerd in de loonlijst voor een beter salarisbeheer 

Ik maak een gratis account aan

Streef naar meer autonomie voor uw medewerkers

Geef uw medewerkers meer autonomie met Shyfter. Laat uw medewerkers hun planning en tijdsbereik beheren. Het enige wat u hoeft te doen is de controle behouden of weigeren en aan uw behoeften te voldoen.

Om dit te doen, kunt u met de functionaliteiten van  Shyft Market  beschikbare diensten aan uw werknemers toewijzen op basis van uw openings- en roostervereisten. Meerdere verkopers kunnen dezelfde gratis dienst aanvragen, het enige dat u hoeft te doen is valideren of weigeren.

Met de  Shift Swap , toegankelijk via de mobiele app, kan iedereen een rooster uitwisselen in geval van onbeschikbaarheid. Vervolgens is het aan jou om de dienst met één klik goed te keuren of te weigeren.

Het is tijd om te schakelen…

Wil je Shyfter ontdekken?

Kies wat het beste bij je past!

Maak uw gratis account aan en blader door Shyfter zoals u dat wilt met een beperkte versie waarmee u de essentie van de applicatie kunt ontdekken.

Neem 20 minuten de tijd om Shyfter diepgaand te ontdekken met onze gepersonaliseerde demo voor het beheren van medewerkers van uw meubel-, woning- en decoratiewinkel en kijk of Shyfter aan uw verwachtingen voldoet

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Planningsmanagement voor een meubel-, woon- en decoratiewinkel

Hoe zet u een planningsbeheersysteem op voor een meubel- en decoratiewinkel?

Shyfter is uw ideale partner in online urenregistratieoplossingen zodat elke medewerker in slechts een paar klikken zijn aan- en afwezigheidsuren kan beheren. Shyfter beheert meerdere locaties en maakt het eenvoudiger voor u om uw externe teams, hun overuren, verlof en afwezigheden te beheren. Voer de openingstijden in, het aantal benodigde medewerkers en laat de tool planningsvoorstellen doen of vervangingen voorstellen.

Hoe maak je een plan voor een meubel- en decoratiewinkel?

De roosters van uw personeel worden gemaakt op basis van de arbeidsovereenkomsten van elke persoon. Tussen jouw openingsuren en dagen wordt alles zelfstandig geregeld, ook tijdens de laatavonddagen of de zondagopendeurdagen. Bereid uw planningen voor in een paar klikken en geef uw teams de mogelijkheid om werkuren voor te stellen die u alleen nog hoeft te valideren.