Software voor planningsbeheer voor schoonmaakbedrijven

Secteur nettoyage - Shyfter

Shyfter ondersteunt schoonmaakbedrijven bij het organiseren en coördineren van hun personeel. Onze  planningsmanagementsoftware voor winkels en bedrijven  beantwoordt aan de specifieke behoeften van de sector. Opmaak van planningen, optimalisatie van het loonproces, monitoring van de werktijden van uw medewerkers… U behoudt de controle over uw activiteit.

Klokken

Onze oplossing voor klokken op afstand garandeert een nauwkeurige traceerbaarheid van de werktijd en biedt u een volledig inzicht in de activiteit van uw team.

Schema’s

Shyfter past zich aan alle tijdsystemen aan, zowel vast als flexibel. Met onze software kunt u gepersonaliseerde planningen maken op basis van de behoeften van uw bedrijf.

Verlof

Met ons online platform beheert u uw verlofaanvragen in slechts een paar klikken. U ontvangt realtime meldingen om u op de hoogte te stellen van de afwezigheden van uw team

Afwezigheden

Dankzij ons verzuimvolgsysteem kunt u onvoorziene gebeurtenissen eenvoudig beheren en de nodige maatregelen nemen om de continuïteit van uw activiteit te behouden.

Overuren

Met onze software kunt u de overuren van uw personeel volgen en controleren om uw kosten te minimaliseren en de productiviteit van uw bedrijf te verbeteren.

Productiviteit

Met onze software kunt u de prestaties van uw team in realtime volgen, inefficiënties identificeren en maatregelen implementeren om uw processen te optimaliseren.

Met de Shyfter prikklok is alles mogelijk

  • Snelle installatie voor onmiddellijke effectiviteit.
  • Verificatie van kleding bij elke check-in
  • Werktijdregistratie op afstand
  • Ideaal voor schoonmaak- en onderhoudsbedrijven
  • Verbeterde beveiliging met een persoonlijke pincode
  • Directe toegang tot klokgegevens

Ik wil graag meer weten!

Uw personeelsbeheer in één klik

  • Vereenvoudig uw salarisproces in een handomdraai
  • Beheer verlof en afwezigheden eenvoudig
  • Onderteken contracten op afstand om nieuwe medewerkers te faciliteren
  • Krijg een overzicht van de productiviteit van elke vestiging
  • Bewaar uw documenten veilig in een speciale digitale ruimte
  • Houd eenvoudig de vakantie- en overuren van uw werknemers bij

Maak een gratis account

Altijd productiever met Shyfter

  • Verhoog uw productiviteit
  • Krijg een projectie van uw omzet voor de komende maanden
  • Genereer nauwkeurige productiviteitsgegevens voor uw vestiging
  • Anticipeer op uw toekomstige omzet met een gedetailleerd overzicht
  • Profiteer van flexibele uurroosters aangepast aan uw activiteitensector
  • Bereken eenvoudig uw personeelskosten
  • Coördineer uw teams moeiteloos met onze intuïtieve tools

Maak een gratis account

Geen tijdsverspilling met Shyfter

Met Shyfter zorgt u ervoor dat uw bedrijf op zijn best presteert, ongeacht de omstandigheden. Onze oplossing biedt u de zekerheid dat u altijd over gekwalificeerd en beschikbaar personeel beschikt. Dankzij onze software kunt u de specifieke vaardigheden van elk lid van uw team integreren in uw planningen: kantoorschoonmaak, industriële schoonmaak, glazenwassen, teamleider. U kunt op het juiste moment de nodige middelen mobiliseren en een professionele en attente service garanderen in elke fase van uw activiteit. Dankzij Shyfter behoudt u onder alle omstandigheden uw operationele efficiëntie.

Maak een gratis account

Breng nu een revolutie teweeg in uw personeelsbeheer

Je hebt twee opties:

Maak vandaag nog een gratis account aan en profiteer van beperkte toegang tot onze functies. Een goede gelegenheid om onze oplossing te verkennen en te zien hoe deze aan uw behoeften kan voldoen.

Vraag nu een gratis demo van 20 minuten aan. U krijgt volledige toegang tot al onze functies en kunt in detail ontdekken hoe Shyfter uw personeelsbeheer radicaal kan veranderen.

Vraag een gepersonaliseerde demo aan

Open een gratis account

FAQ: Schemabeheer voor schoonmaakbedrijven

Hoe coördineer je het personeel van een schoonmaakbedrijf effectief?

Om het personeel van een schoonmaakbedrijf effectief te kunnen coördineren, moet je rekening houden met de werkzaamheden bij de klant en de vaardigheden van het personeel. U moet er ook voor zorgen dat u de continuïteit van uw diensten behoudt, ondanks onvoorziene gebeurtenissen: ziektes, ongevallen, afwezigheden om familiale redenen. Om effectieve schema’s te implementeren, presenteert Shyfter zichzelf als een bondgenoot bij uitstek. Onze software gebruikt al deze gegevens om geoptimaliseerde planningen te maken. Het houdt rekening met uw tijdsysteem en de beperkingen van uw activiteitensector om dienstregelingen te ontwikkelen die aan al uw behoeften voldoen.

Hoe ga ik om met last-minute afwezigheden van mijn schoonmaakpersoneel?

Om last-minute afwezigheden te beheren, zorg ervoor dat u procedures invoert die u duidelijk aan uw medewerkers communiceert: meld uw afwezigheid zo snel mogelijk, wissel uw werkslot uit met een vervangende collega, enz. Het is ook aanbevolen om een ​​vervanger te hebben systeem, met een lijst met beschikbare contactpersonen voor personeel of uitzendbureaus in geval van nood. Met Shyfter worden procedures met betrekking tot verzuim en verlof online via onze applicatie uitgevoerd. Als leidinggevende bent u direct op de hoogte van personeelsverzoeken. Zo kunt u snel reageren om afwezigheden te compenseren.

Voor welke klussen gerelateerd aan een schoonmaakbedrijf kunnen wij met Shyfter een planning maken?

Onze personeelsmanagementtool is geschikt voor alle beroepen gerelateerd aan schoonmaakbedrijven: 

  • Reinigingsmiddel
  • Toezichthouder schoonmaak
  • Oppervlaktetechnicus
  • Teamleider schoonmaak
  • Glazenwasser
  • Netheids- en hygiënemiddel
  • Monteur
  • Schoonmaker
  • Operator industriële schoonmaak
  • Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de netheid