De personeelsplanning-app: een krachtige HR-tool

Het beheren van de individuele en bedrijfsbrede werktijden is niet altijd een eenvoudige taak. Om u te helpen bij deze taak, heeft Shyfter een personeelsplanning-app ontworpen. Ontdek waarom dit interessant is voor uw bedrijf.

Waarom is het beheren van werktijden belangrijk voor uw bedrijf?

Om te overleven, moet uw bedrijf winstgevend zijn. Nieuwe klanten aantrekken is echter niet altijd voldoende om dit doel te bereiken. Een van de belangrijkste elementen om dit te bereiken, ligt in het mobiliseren van kwalitatief en voldoende personeel.

In dit opzicht is het noodzakelijk om te allen tijde te weten wie wat doet. Dit planning- en werkschema-beheer vergt aanvankelijk aanzienlijke tijd, maar kan op de lange termijn veel tijd besparen.

Hoe kan een personeelsplanning-app u helpen dit proces te optimaliseren?

Zoals eerder gezegd, is het planningsproces tijdrovend. Het vereist soms de tussenkomst van meerdere leden van uw HR-team en wordt regelmatig geconfronteerd met onverwachte wijzigingen (afwezigheden, ziekten, verlof, enz.).

Om deze problemen te verhelpen, beveelt Shyfter ten zeerste het gebruik van een personeelsplanningsapp aan. Door gebruik te maken van zo’n tool kunt u het tijdbeheer van uw medewerkers optimaliseren en automatiseren.

Zo profiteert u van:

  • Een zeker tijdsvoordeel
  • Meer nauwkeurigheid
  • Een lager risico op menselijke fouten
  • Verbeterde toegankelijkheid en flexibiliteit
  • Enz.

Wat moet uw personeelsplanning-app bevatten?

Om winstgevend te zijn voor uw bedrijf, moet een personeelsplanning-app de volgende functies en mogelijkheden bevatten:

  • De mogelijkheid om de planning van medewerkers in realtime te delen en aan te passen.
  • Een tool om aangepaste rapporten te maken over de werktijd van elke werknemer.
  • Een meldingssysteem om medewerkers op de hoogte te stellen van last-minute beschikbaarheid.
  • Een tool om automatisch prestatiebladen te genereren.
  • De mogelijkheid om verlof en onvoorziene afwezigheden effectief te beheren.
  • Een systeem om taken te creëren en toe te wijzen aan één of meerdere werknemers.
  • Enz.

Deze voordelen helpen u bij uw dagelijkse HR-beheer en zorgen voor optimale planning en kwalitatieve tijdsopvolging van uw teams.

Waarom de Shyfter-app verkiezen boven een gratis app?

Bij het denken aan urenbeheer komen vaak gratis tools in ons op. Makkelijk te gebruiken en kosteloos kunnen ze zeer interessante troeven zijn. Toch is het beter om ze snel links te laten liggen.

Waarom? Omdat wanneer uw bedrijf groeit, ook de behoeften aan planningbeheer toenemen.

Hoe groter het aantal werknemers in uw bedrijf, hoe moeilijker het is om hun werktijden up-to-date te houden en een onberispelijke opvolging te verzekeren.

Dit is waar gratis tools hun beperkingen hebben! Deze moeten meestal handmatig worden ingevuld, en vaak is het nodig om verschillende bestanden voor elke medewerker te maken.

Door het gebruik van speciale software te prioriteren, vermijdt u deze ongemakken en zorgt u permanent voor optimaal beheer.

De Shyfter planning-app helpt u bij het verzekeren van optimaal HR-beheer

Bij Shyfter bieden we onze klanten de mogelijkheid om te profiteren van een speciale app voor het beheren van werktijden. Deze app is eenvoudig te installeren, te gebruiken en is geoptimaliseerd voor het registreren van werktijd en het organiseren van planningen.

Wilt u meer weten over onze tool? We nodigen u uit om een afspraak te maken met een van onze experts om uw vragen te stellen en indien gewenst een demo van onze app te krijgen.