De Shyfter-planningsapp voor het maken van een gedeelde online planning

Om uw werknemers zelfstandig te maken en altijd een duidelijk beeld te hebben van de werktijden, is het handig om een gedeelde online planning te maken. Om u hierbij te helpen, heeft Shyfter een kwaliteitsplanningsapp voor u gemaakt. Hier zijn de voordelen voor uw bedrijf.

Waarom een gedeelde online planning maken voor uw HR-beheer?

In uw bedrijf verschillen de rollen van uw werknemers. Het is dus logisch dat de werktijden ook vaak verschillend zijn. Voor optimaal tijdsbeheer is het vaak noodzakelijk om een gedeelde online planning te maken.

Dergelijke planningen helpen uw medewerkers om hun werktijden en die van hun collega’s constant te kennen. Het stelt hen ook in staat om hun beschikbaarheid, afwezigheden, verloven, enz. aan te geven.

Tot slot helpt dit u, als lid van het HR-team of de directie, om de planningen van iedereen te kennen en te weten:

  • Of u nieuwe taken aan uw medewerkers kunt toewijzen
  • Of u uw klantenbestand kunt uitbreiden
  • Of u moet aannemen omdat uw werknemers te veel werk hebben
  • Wat u moet betalen voor prestaties volgens de werknemers
  • Enz.

Vergeet gratis tools voor het maken van uw gedeelde online planning!

Doodle, Google Agenda… deze namen zijn ons bekend. Deze gratis planningshulpmiddelen zijn vaak zeer nuttig als het gaat om het coördineren van teams in een kleine werkomgeving. Toch bereiken ze al snel hun beperkingen.

Geef in plaats daarvan de voorkeur aan het gebruik van een 100% toegewijde planningsapp. Met dit systeem profiteert u van:

  • Zeer nuttige centralisatie van gegevens: de informatie van al uw medewerkers is beschikbaar binnen één en dezelfde tool. U krijgt dus duidelijkheid in het HR-beheer.
  • Toenemende automatisering van taken met betrekking tot human resources: creatie van automatische taken, creatie van geautomatiseerde rapporten, berekening en creatie van prestatiebladen volgens vooraf gedefinieerde modellen, directe koppeling met uw sociaal secretariaat… zoveel functies die uw werk vergemakkelijken en versnellen.
  • Een zekere complementariteit met uw digitale tikklok: de verbinding tussen uw tijdregistratiesysteem en uw planningsapp helpt u menselijke fouten te minimaliseren en garandeert u permanente nauwkeurigheid in de opvolging van gepresteerde werktijden.

De Shyfter-oplossing helpt u bij het beheren van de planning van uw teams

Bij Shyfter bieden we, via onze planningsapplicatie, aanvullende integraties die zeer nuttig zijn voor uw HR-afdeling:

  • Een meldingen- en waarschuwingssysteem zodat uw medewerkers te allen tijde op de hoogte zijn van beschikbare shifts.
  • Een mobiele app gewijd aan uw tool, zodat u deze overal mee naartoe kunt nemen (op verschillende locaties, op de bouwplaats, tijdens thuiswerk, enz.).
  • Een prikklok die rechtstreeks is gekoppeld aan de planningsapp.
  • Een systeem voor het automatisch maken en exporteren van uw prestatiebladen.
  • Een tool voor het maken en beheren van administratieve documenten en arbeidsovereenkomsten.
  • Een communicatie- en berichtensysteem om het contact tussen de leden van uw teams en tussen verschillende hiërarchische niveaus te vergemakkelijken.

Door onze tool te kiezen voor het maken van een gedeelde online planning, zorgt u voor een betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing.

Door onze geavanceerde digitale tikklok, toegankelijk via tablet of smartphone, te combineren met onze software, bent u er zeker van dat u op elk moment en vanaf elke locatie de werktijden van al uw medewerkers kunt beheren en raadplegen!